zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Gminy Konopiska
XL Sesja w dniu 25 lutego 2022, godz. 09:00
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Gminy Konopiska
Lista obecności na posiedzeniu
Edward Bałdyga
Obecny
Janusz Benesz
Obecny
Agnieszka Chmielewska
Obecna
Michał Cichoń
Obecny
Barbara Jabłońska
Obecna
Majdzik Jadwiga
Obecny
Andrzej Janik
Obecny
Andrzej Jarosz
Obecny
Robert Kołodziejczyk
Obecny
Karolina Książek
Obecna
Marek Parandyk
Obecny
Marcin Poleszczuk
Obecny
Piotr Szczerbak
Obecny
Anna Świtek
Obecna
Piotr Wojciechowski
Nieobecny
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2.
Ustalenie porządku obrad.
Głosowanie jawne
(Ustalenie porządku obrad.)
3.
Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji o zmianę rodzaju nazwy miejscowości Aleksandria Pierwsza - część wsi Aleksandria na Aleksandria Pierwsza – wieś.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw W...)
4.
Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji o zmianę rodzaju nazwy miejscowości Aleksandria Druga - część wsi Aleksandria na Aleksandria Druga – wieś.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw W...)
5.
Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji o zmianę rodzaju nazwy miejscowości Kijas - część wsi Wygoda na Kijas – wieś.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw W...)
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Konopiska na lata 2022-2032.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gmi...)
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Konopiska na 2022 rok.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Konopiska na 2022 ro...)
8.
Zakończenie obrad.